۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
تعداد بازدید: ۱۴۰۸۷۱
سرمربی سابق ملوان گفت: پرسپولیس در انزلی به برد نمی‌رسد؛ نه با تارتار بلکه با هیچ مربی دیگری.
کد خبر: ۳۴۹۲۲
پرسپولیس در انزلی به برد نمی‌رسد|هیچ‌کس به خودش نگیرد که مساوی برای ملوان، شق‌القمر است
 
 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، محمد احمدزاده سرمربی سابق ملوان در خصوص اینکه قبل از شروع فصل جاری انتقاداتی را نسبت به حضور تارتار در ملوان مطرح کرده بود گفت: 
من روز اول تارتار را به بدترین شکل نقد کردم و گفتم مربیگری در انزلی کار او نیست. هم خودش یادش است و هم همه هواداران و ملوانی‌ها. او را مستقیم نقد کردم چون با کسی رودربایستی ندارم. اینکه سر حرفم باشم یا خیر، این بحث مطرح نیست بلکه به نظرم تارتار خودش را در انزلی تغییر داد. او سال‌های سال به‌عنوان یک مربی محتاط شناخته می‌شد اما الان فهمیده که در انزلی مربی محتاط را نمی‌پذیرند و محافظه‌کاری را کنار گذاشت است. پس به اجبار پذیرفته که انزلی جای احتیاط نیست و فوتبال انزلی ترس و احتیاط را نمی‌پذیرد و مربی ترسو را دوست ندارد. بنابراین خودش را تطبیق داده است. حالا اینکه مصاحبه من باعث شده، خودش باعث شده یا مردم و هواداران، من نمی‌دانم. شما خودتان گذشته تارتار را ببینید و بازی‌های ملوان تا امروز را هم ببینید. ببینید که شیوه کار و عملکرد او چقدر تغییر کرده است.

احمدزاده در خصوص اینکه شاید فردا و برای دیدار با پرسپولیس، شاهد یک بازی سخت برای ملوان باشیم هم گفت:  کاری به بازی فردا ندارم چون یک بازی برای هیچ تیمی ملاک ارزیابی نیست. پرسپولیس در انزلی یک تیم ترسو خواهد بود البته نه به خاطر تارتار و نتایج و شرایط امروز ملوان بلکه به خاطر گذشته‌اش؛ سابقه‌ای که به همین تیمی که می‌خواهد یکشنبه به میدان برود می‌فهماند که انزلی با اهواز و آبادان قابل مقایسه نیست و یک شهر دیگر است. در انزلی اگر بخواهید فوتبال بازی کنید شکست می‌خورید. آنجا اگر مساوی می‌خواهید باید در زمین خودتان، فقط به فکر ضدحمله باشید. در آنجا گلی در کار نیست. پرسپولیس در انزلی به برد نمی‌رسد؛ نه با تارتار بلکه با هیچ مربی دیگری. پس خیال تارتار و گل‌محمدی راحت باشد که مساوی برای پرسپولیس در هر شرایطی برد است. هیچ‌کس به خودش نگیرد که مساوی برای ملوان، شق‌القمر است چون اینجا انزلی است و تماشاگران تعیین‌کننده هستند.

/همشهری.

برچسب ها: پرسپولیس ملوان بندرانزلی لیگ برتر
ارسال نظر
آخرین اخبار